Ісус відкидає звинувачення в тому, що Він каже богохульство, але вимагає віри і вказує на свідчення Отця. Ісус каже, що ті чуда доказують, що те, що Я говорю є правдою, що за Мною є Мій Небесний Отець. Я не говорю богохульство, Я є Божим Сином, а те що ви це відкидаєте - це вже ваша справа. Поставимо питання: Чому розіп’яли Христа? Тому що допустився якогось злочину? Нічого такого. Коли над Ним був суд то первосвященик сказав до Нього - присягнися мені перед Богом, щоб ти сказав чи ти є Божим Сином чи ні. Ісус сказав: «Ти це сказав». Вони могли крутити: «Ти це сказав, але так то не є... ». Але Ісус тим сказав: «ти це сказав і так воно є». А первосвященик сказав: «Ви чули?» Сказав це перед сімдесятьма членами синедріону: «Ви чули, що він богохулив! Що судити?!» А всі закричали: «Він гідний смерті!» Тобто Він був засуджений за те, що ясно, офіційно сказав: «Я є Божий Син, Я є Месія».
Ів. 10, 38: «Коли ж роблю, то, мені не віривши, ділам бодай вірте, щоб спізнали ви й увірували, що Отець у Мені, і Я в Отці». Ісус це говорить під час останньої вечері. Це маєте від 13 до 17 глави від Івана. В 14 главі, від 9 до 14 вірша, Ісус говорить про взаємне відношення, або таке, яке проникає між Отцем і Сином. Теологи використовують такий грецький темін: «періхорезе», або латинський: «чіркум інчесіо». Це означає «взаємне проникнення», що Отець є в Мені, а Я в Отці. Це є те «періхорезе». Він говорить про цю єдність. І в нас є Бог. Ісус каже: «Хто їсть Моє тіло і п’є Мою кров...». Ви були сьогодні до святого Причастя і до вас також це відноситься: «Він є в мені, а я є в Ньому». Але це щось інше, ніж відношення між Сином і Отцем. Син має власне Божество і це Божество є єдине, але є три особи, а Божество - одне. Бог один, але в трьох особах. Ми також Божі сини, але адоптовані. Ми не є боги, ми люди, але коли приймаємо Ісуса то приймаємо те божество. Св. Письмо говорить: «Ви боги», але через те, що ми прийняли Боже слово, а Слово сталося тілом, а тим Словом є Ісус, тобто тим, що ми прийняли Ісуса. «Тим які Його прийняли дало право стати Божими дітьми», спадкоємцями Божого Царства.
(З наук Патріарха Іллі)
Немає коментарів:
Дописати коментар